Od 4 maja w polskich kinach widzowie mogli oglądać najnowszą produkcję Marvel Studios „Strażnicy Galaktyki Volume 3"! Według danych BoxOffice.pl finałową część przygód Petera, Gamory, Draxa, Nebuli, Mantis, Groota oraz Rocketa zobaczyło w Polsce już ponad 254 tysiące widzów!
czytaj więcejMajowe premiery filmowe, których nie mogą pominąć reklamodawcy to: „Strażnicy galaktyki vol. 3”, francuska produkcja „Trzej muszkieterowie: D'artagnan”, „Szybcy i wściekli 10” oraz „Super Mario Bros. Film” i „Mała Syrenka”.
czytaj więcejBadanie opublikowane przez największego brokera reklamy kinowej na świecie, National CineMedia (NCM®) wykazało, że reklamy wyświetlane w kinach zajmują pierwsze miejsce pod względem skupienia uwagi konsumentów w porównaniu ze wszystkimi innymi platformami wideo. Reklama kinowa jest najlepszym medium dla marek, aby dotrzeć i zaangażować młodą i różnorodną publiczność. W kinie uwaga skupiona na reklamach jest od 4 do 7 razy wyższa niż we wszystkich innych kanałach wideo.
czytaj więcejModivo, eobuwie.pl, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, Coca-Cola oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino. Pierwszym filmem, który zobaczyły uczestniczki był przedpremierowy pokaz „Skołowanych”. Kolejna edycja już 15 maja z przedpremierowym pokazem filmu „Miłość na nowo”.
czytaj więcejWedług danych BoxOffice.pl oraz analiz Multikino Media w 1Q 2023 roku filmy, które zgromadziły największą widownię to: „Avatar: Istota Wody”, „Kot w butach. Ostatnie życzenie” oraz „Asteriks i Obeliks: Imperium smoka”.