O nas

Od 2013 Multikino Media sp. z o.o. należy do lidera rynku europejskiego i jednego z największych operatorów kinowych na świecie -  Vue Entertainment Ltd., który prowadzi obecnie 146 kin z ponad 1321 ekranami. Spółka działa w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Danii, Portugalii i na Tajwanie.

Oferta Multikino Media obejmuje działalność brokerską w zakresie sprzedaży reklamy kinowej ogólnopolskiej i lokalnej, sponsoringu i akcji specjalnych oraz sprzedaży korporacyjnej w zakresie organizacji konferencji w kinach oraz sprzedaży kuponów. Multikino Media to: 44 miasta, 55 kin, 311 ekranów oraz 11 milionów widzów rocznie, co gwarantuje wysoką pozycję na polskim rynku kinowym. Broker obsługuje dwie sieci kinowe: Multikino oraz Cinema 3D.

Multikino Media jest odpowiedzią na potrzeby klientów i ma na celu zwiększenie konkurencyjności oraz dostosowanie struktury spółki do standardów rynkowych w dobie cyfryzacji i rosnących oczekiwań klientów. Misją firmy jest zapewnienie jak najbardziej satysfakcjonującej obsługi wszystkich klientów, w tym domów mediowych, jak i klientów bezpośrednich.

Ponadto w 2013 roku „Poniedziałki z Coca-Cola”, wspólna akcja sieci Multikino znajdującej się w ofercie Multikino Media i firmy Coca-Cola HBC Polska, zdobyła pierwsze miejsce w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2013 w Barcelonie podczas targów CineEurope. W tym samym roku sieć kin Multikino, podczas konferencji poświęconej wydarzeniom specjalnym, otrzymała od Event Cinema Association nagrodę główna Excellence in Exhibition 2013.


Natomiast 2014 rok to po raz kolejny pierwsze miejsce dla Multikina za projekt „Driving Combos = Driving Sales”, który ma na celu maksymalizację sprzedaży zestawów, polegający na stworzeniu oferty pod konkretną grupę klientów. Obejmuje on przede wszystkim zestawy filmowe dla dzieci przy najważniejszych animacjach; zestawy dla uczestników promocji Payback, Coca Cola Mondays, Zestawy Orange, On Line tickets, promocji dla facebookowiczów oraz zestawy dedykowane przy okazji promocji konkretnych tytułów i projektów specjalnych. Dodatkowo “Driving Combos = Driving Sales” daje możliwość konfiguracji zestawów w dowolny sposób przez klientów.