Newsy

„Przegryź z Tarczyńskim” w Multikinie, czyli początek strategicznej współpracy marki Tarczyński z Multikino Media

14.05.2014

Firma Tarczyński S.A. rozpoczęła bliską współpracę z siecią kin Multikino. Od kwietnia najlepsze produkty marki Tarczyński dostępne są w barach kinowych. W ofercie znajdują się Parówki z Szynki oraz flagowe Kabanosy Exclusive Tarczyński, marki nr 1 w Polsce w kategorii kabanosów.

czytaj więcej

Gorący czerwiec w kinie

06.05.2014

Czerwiec zaczyna się mocnym uderzeniem. W pierwszy piątek miesiąca do kin trafi „Bardzo poszukiwany człowiek”, film opisuje szczegóły amerykańskiej wojny z terroryzmem za czasów administracji Georga W. Busha oraz metody prania brudnych pieniędzy.

czytaj więcej

Z zagranicy: Reklama pachnąca proszkiem

28.04.2014

Dlaczego lobby kin są tak atrakcyjnym miejscem do promowania marek i produktów? Na początek trochę danych liczbowych z Wielkiej Brytanii, z 2010 r. (dane nie zmieniły się znacząco do końca 2013 r.). Przez foyer kin tygodniowo przechodzi 3,1 mln osób,  jak wynika z badania CAA/Rentrak EDI. Jaka kampania daje tak duży tygodniowy zasięg?

czytaj więcej

Hotel Bania na ekranach kin sieci Multikino

21.04.2014

W dniach 4-17 kwietnia br. Hotel Bania przeprowadził kampanię reklamową w kinach z oferty Multikino Media, w 10 największych miastach Polski. Dodatkowo w niektórych z nich prowadzone były również działania off screen.

czytaj więcej

Head & Shoulders w kampanii reklamowej on i off screen w kinie

15.04.2014

Od 1 kwietnia firma Firma Procter & Gamble wystartowała z kampanią on screen i off screen szamponu Head & Shoulders w wybranych kinach z oferty Multikino Media.

czytaj więcej