Jeżeli planujesz wybrać się na koncert Coldplay lub ENEMEF: TarantiNOC pamiętaj, że z magazynem „Multikino&Gala” kupisz na oba wydarzenia dwa bilety w cenie jednego! Ponadto „Multikino&Gala” to aż 68 stron o nowych produkcjach i najpopularniejszych aktorach. A to wszystko za jedyne 1,5 zł.
czytaj więcejBroker reklamowy Multikino Media w 2013 roku stawia na rozwój i powiększa swój zespół o nowych, doświadczonych pracowników. W styczniu do spółki dołączył Michał Kwaśniewski obejmując stanowisko Sales Managera.
czytaj więcejW trzecim kwartale 2012 roku sieci kin Multikino i Silver Screen, znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media zwiększyły swoje udziały w rynku kinowym w stosunku do tego samego okresu w roku 2011.
czytaj więcejBroker reklamowy Multikino Media został jako jedyny w Polsce wyróżniony w badaniu „Media&Marketing Polska” w kategorii reklamy kinowej. Spółka okazała się liderem i poprawiła wyniki finansowe w stosunku do roku ubiegłego.
czytaj więcejWśród 41 kin z oferty spółki Multikino Media znajdują się kina sieci Multikino i Silver Screen, które poza najlepszymi premierami filmowymi oferują swoim widzom również bogaty kontent alternatywny. Otwierając się na współpracę z agencjami broker reklamowy ma na celu pozyskanie partnerów, którzy pomogą mu znaleźć firmy zainteresowane zaangażowaniem w wybrane projekty specjalne pozwalające dotrzeć do wąskiej grupy docelowej.
czytaj więcej