Case study

Podziel się mocą

01.09.2015

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia na miliony fanów kina czeka prawdziwy prezent. 18 grudnia na ekrany kin trafi siódma cześć Gwiezdnych Wojen.

czytaj więcej

Emocje w kinie

06.06.2014

Coraz częściej w kinach odbywają się transmisje wydarzeń sportowych, koncertów a nawet sztuk teatralnych. Wiele osób zastanawia się czy oddają one takie same emocje jak udział w nich na żywo.

czytaj więcej

Elektronicznie, interaktywnie, nowocześnie…

07.04.2014

Chodząc do kina pewnie nie raz natknęliście się w foyer na grupkę dzieci skaczących po czymś kolorowym na podłodze.

czytaj więcej

Z zagranicy: M&M’s nakłaniają do wyłączenia komórek

31.03.2014

Okazuje się, że wzywanie widzów do wyłączenia komórek przed rozpoczęciem seansu jest najczęściej wykorzystywanym motywem w kampaniach typu off-screen. Do tego stopnia, że w kinach w USA statyczne plansze z napisami „Prosimy o wyłączenie telefonów” zostały już prawie całkowicie wyparte przez dowcipne spoty reklamowe, spełniające tę samą rolę.

czytaj więcej

Producent Kinder Niespodzianki sponsorem akcji „Rodzina do kina”

16.01.2014

FIRMA: Ferrero Polska Sp. z o.o.
REKLAMOWANY PRODUKT: Kinder Niespodzianka
TERMIN: 28.06.2013-31.12.2014 r.

czytaj więcej