W dniach 4-17 kwietnia br. Hotel Bania przeprowadził kampanię reklamową w kinach z oferty Multikino Media, w 10 największych miastach Polski. Dodatkowo w niektórych z nich prowadzone były również działania off screen.
Od 1 kwietnia firma Firma Procter & Gamble wystartowała z kampanią on screen i off screen szamponu Head & Shoulders w wybranych kinach z oferty Multikino Media.
czytaj więcejOd 4 kwietnia polska marka odzieżowa Diverse wystartowała z kampanią on-screen Diverse Extreme w całej sieci kin Multikino i Silver Screen.
czytaj więcejObszerne korytarze, przytulne foyer, sale projekcyjne. W kinach, a tym bardziej w multipleksach mnóstwo jest miejsca, które aż się prosi, by je wykorzystać do prezentacji różnych produktów i usług.
czytaj więcejWargaming.net League The Grand Finals jest wydarzeniem, które przyciąga zarówno tych młodszych, jak i starszych graczy. Łączy ich jedno - zainteresowanie World of Tanks. To, co działo się w dniach 4-6 kwietnia w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, na długo zapadnie w pamięci nie tylko kibicom, ale również zespołom.