Newsy

Maybelline New York z niezwykłą kampanią wizerunkową on i off screen w kinie

12.02.2014

Marka makijażowa Maybelline NY we współpracy z domem mediowym ZenithOptimediaGroup przygotowała niezwykłą kampanię wizerunkową on screen i off screen.

czytaj więcej

E-mailing i SMS-ing w ofercie Multikino Media

10.02.2014

Broker Multikino Media w marcu 2014 roku poszerzy ofertę dla reklamodawców o narzędzia do marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.

czytaj więcej

Multikino Media dla lokalnego biznesu

10.02.2014

Pod koniec stycznia br. spółka Multikino Media zaprezentowała swoją ofertę dla lokalnego biznesu. Spotkanie było połączone z pokazem filmu „Jack Strong”.

czytaj więcej

Producent samochodu Lancia Ypsilon ponownie sponsorem cyklu „Kino na obcasach”

06.02.2014

Fiat Auto Poland, producent samochodu Lancia Ypsilon, po udanej współpracy z siecią Multikino przy projektach specjalnych w 2013 roku zdecydował się w 2014 roku kontynuować współpracę i ponownie został sponsorem cyklu dedykowanego kobietom - „Kino na obcasach”.

czytaj więcej

Dlaczego w marcu sale kinowe będą pełne widzów?

04.02.2014

Przed nami ostatni miesiąc pierwszego kwartału 2014 roku! Już na samym jego początku, 2 marca, poznamy tegorocznych laureatów Oscarów. Filmy nominowane można było oglądać już w styczniu oraz w lutym, natomiast wraz z ogłoszeniem zwycięzców, nagrodzone tytuły na pewno ściągną do kin kolejnych widzów. Jednak Oscary, to nie wszystko.

czytaj więcej