Pierwszy kwartał 2012 roku zakończył się wzrostem frekwencji w polskich kinach w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłbym. Jednak mimo wspólnego sukcesu wszystkich kin, zmianie uległy udziały rynkowe. Wzrost sprzedaży biletów zanotowała spółka Multikino, a spadek Cinema City oraz Helios.
czytaj więcejSpółka Multikino Media rozpoczęła we współpracy z Millward Brown SMG/KRC cykliczne badania widowni kinowej. Mają one na celu sprawdzenie jakości przekazu i ustalenie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych. Dodatkowo wyniki badań pomogą spółce przygotowywać dla klientów oferty jeszcze lepiej dopasowane do ich potrzeb.
czytaj więcejNa początku 2012 roku spółka Multikino Media została wyodrębniona ze struktur Grupy Multikino. Według danych Kantar Media* nowopowstała firma w pierwszym kwartale bieżącego roku zwiększyła przychody z tytułu sprzedaży reklamy kinowej i uzyskała 16 punktów procentowych wzrostu w udziałach w rynku w stosunku do udziałów rynkowych Biura Reklamy spółki Multikino w roku ubiegłym.
czytaj więcejSpółka Multikino Media, w związku transmisjami na żywo meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012 w kinach sieci Multikino, przygotowała specjalną ofertę dla reklamodawców oraz sponsorów.
czytaj więcejDuże zainteresowanie ofertą Multikino Media oraz rosnące oczekiwania ze strony dotychczasowych i nowych klientów obligują spółkę do szybkiego rozwoju. W celu sprostania wyzwaniom rynku, firma zdecydowała się z początkiem lutego na powiększenie zespołu biura reklamy o dwie nowe osoby - Witolda Piszczadowskiego oraz Stefana Makowieckiego.
czytaj więcej