6 października br. w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się Gala Effie Awards, czyli rozdanie nagród za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Kampanie, które rywalizowały o zwycięstwo musiały połączyć ze sobą kilka elementów: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta.
czytaj więcejHorror Annabelle premierowo otworzy październik. Tego samego dnia, 3 października na ekrany kin trafi komedia „Czworo do pary” oraz dramat „Joe”.
czytaj więcejPokaz filmowy to znakomity pretekst do zaproszenia dużej grupy klientów i prezentacji Państwa oferty. Film „Bogowie” to jeden z największych jesiennych hitów, który idealnie pasuje do tego typu spotkań i będzie gwarancją wysokiej frekwencji na Państwa spotkaniach.
czytaj więcej5 września br. otworzyło 32 kino sieci Multikino, zlokalizowane w nowo powstałej Galerii Warmińskiej. Już pierwsze dni działalności kina okazały się frekwencyjnym sukcesem. W pierwszy weekend kino odwiedziło 2259 osób. A pod względem liczby odwiedzających go widzów znalazło się na 7 miejscu pośród wszystkich kin sieci Multikino i Silver Screen.
czytaj więcejBilet do kina jest jedną z bardziej pożądanych nagród w programach lojalnościowych. To świetny instrument do akcji pro-sprzedażowych: „kup produkt- dostaniesz zniżkę lub bilet do kina”. Kino to miejsce przyjemności i relaksu. Znakomite skojarzenie marki z medium. Multikino Media reklamodawcą oferuje możliwość przeprowadzenie takich akcjach.
czytaj więcej