2 dni konferencji, 4 sale wykładowe, 8 edycja, ponad 70 prelegentów i panelistów, 1000 uczestników, setki poruszonych tematów i jeszcze więcej cennych kontaktów biznesowych. Forum IAB 2014, czyli największa w Polsce konferencja poświęcona marketingowi w Internecie już za nami.
czytaj więcejNike Football zaprezentowało trzecią odsłonę kampanii #riskeverything. Film "The Last Game" to pięciominutowa animacja, w której występują najlepsi piłkarze świata.
czytaj więcejLipiec zaczyna się od katastroficznej randki Lauren (Drew Barrymore) i Jim’a (Adam Sandler) (http://www.multikinomedia.pl/filmy/zapowiedzi-filmowe/rodzinne-rewolucje/).
czytaj więcejInspirujące prelekcje, charyzmatyczni eksperci i ponad trzysta osób ze świata marketingu, gościło 20 maja w warszawskim Multikinie. To już druga edycja tego wydarzenia, ubiegłoroczna, krakowska edycja okazała się wielkim sukcesem, który powtórzył się i w tym roku.
czytaj więcej30 maja b.r. rozpoczęła się kinowa kampania reklamowa marki Luksja. Działania on i off screenowe prowadzone są we wszystkich kinach sieci Multikino i Silver Screen. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.
czytaj więcej