Live Nation Entertainment, firma wiodąca na świecie w zakresie rozrywki „na żywo” oraz ecommerce zdecydowała się po raz pierwszy na reklamę swojej oferty w kinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką Multikino Media, której zleciła kampanię reklamującą koncert Madonny oraz IMPACT Festival.
czytaj więcejMultikino Media wraz z otwarciem przez spółkę Multikino S.A. dwóch nowych multipleksów poszerzyło swoją ofertę dla reklamodawców. Obecnie sprzedaż reklamy kinowej obejmuje 41 kin z łączną liczbą 247 ekranów.
czytaj więcejPierwszy kwartał 2012 roku zakończył się wzrostem frekwencji w polskich kinach w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłbym. Jednak mimo wspólnego sukcesu wszystkich kin, zmianie uległy udziały rynkowe. Wzrost sprzedaży biletów zanotowała spółka Multikino, a spadek Cinema City oraz Helios.
czytaj więcejSpółka Multikino Media rozpoczęła we współpracy z Millward Brown SMG/KRC cykliczne badania widowni kinowej. Mają one na celu sprawdzenie jakości przekazu i ustalenie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych. Dodatkowo wyniki badań pomogą spółce przygotowywać dla klientów oferty jeszcze lepiej dopasowane do ich potrzeb.
czytaj więcejNa początku 2012 roku spółka Multikino Media została wyodrębniona ze struktur Grupy Multikino. Według danych Kantar Media* nowopowstała firma w pierwszym kwartale bieżącego roku zwiększyła przychody z tytułu sprzedaży reklamy kinowej i uzyskała 16 punktów procentowych wzrostu w udziałach w rynku w stosunku do udziałów rynkowych Biura Reklamy spółki Multikino w roku ubiegłym.
czytaj więcej