Newsy

Eksplozja filmowych premier już w maju

02.04.2014

W majowym repertuarze każdy kinoman znajdzie coś dla siebie. Ten miesiąc będzie mieć mocne rozpoczęcie, już 2 maja na ekrany wejdzie horror „Diabelskie nasienie”.

czytaj więcej

Bank Pekao S.A. partnerem transmisji Ligi Mistrzów UEFA w Multikinie

31.03.2014

Bank Pekao S.A. został partnerem Ligi Mistrzów, która wraca na ekrany kin sieci Multikino. Fani piłki nożnej zobaczą UEFA Champions League w jakości High Definition w kinach dzięki nc+.

czytaj więcej

Z zagranicy: M&M’s nakłaniają do wyłączenia komórek

31.03.2014

Okazuje się, że wzywanie widzów do wyłączenia komórek przed rozpoczęciem seansu jest najczęściej wykorzystywanym motywem w kampaniach typu off-screen. Do tego stopnia, że w kinach w USA statyczne plansze z napisami „Prosimy o wyłączenie telefonów” zostały już prawie całkowicie wyparte przez dowcipne spoty reklamowe, spełniające tę samą rolę.

czytaj więcej

Multikino Media. Reklama MOVIE! - broker reklamowy kontynuuje kampanię wizerunkową

17.03.2014

Multikino Media w marcu br. rozpoczęło kontynuację kampanii wizerunkowej „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W ramach działań promocyjnych spółka ponownie prezentuje, w nawiązaniu do największych hitów filmowych, powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach z jej oferty.

czytaj więcej

Z zagranicy: Jak rozbawić zwykłym światłem

17.03.2014

Co się dzieje w kinie, kiedy widzowie zajmą już miejsca i za chwilę ma się zacząć seans? Na widowni gasną światła, robi się ciemno. Nawet tak banalne wydawałoby się zjawisko można inteligentnie wykorzystać w reklamie. Jak to się robi, pokazała agencja Demner/Merlicek & Bergmann z Wiednia.

czytaj więcej