W 2012 roku Multikino, Silver Screen oraz Cinema 3D, znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media jako jedyne sieci kin w Polsce zanotowały wzrost frekwencji i zwiększyły swoje udziały w rynku kinowym w stosunku do roku 2011.
czytaj więcejMultikino Media wraz z otwarciem przez spółkę Multikino S.A. 15 marca br. multipleksu w Tychach poszerzy swoją ofertę dla reklamodawców. Sprzedaż reklamy kinowej obejmie 47 kin z łączną liczbą 271 ekranów i ponad 11 milionami widzów rocznie.
czytaj więcejBroker reklamowy Multikino Media jako pierwszy w Polsce oferuje swoim wszystkim klientom w cenie kampanii on screen w kinie transfer materiałów reklamowych do formatu paczki DCP.
czytaj więcejSpółka Multikino Media rozpoczęła współpracę z Agencją Youngers polegającą na wspólnym pozyskiwaniu partnerów oraz sponsorów do projektów specjalnych realizowanych w sieci kin Multikino oraz na współtworzeniu projektów dedykowanych konkretnym reklamodawcom.
czytaj więcejReklamodawcy wykupujący w Multikino Media kampanię on i off-screen od stycznia br. mogą ze swoim przekazem dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Do oferty brokera reklamowego dołączyły multipleksy czwartej największej sieci kin w Polsce – Cinema 3D.
czytaj więcej