Dlaczego Multikino Media?

 

Multikino Media, w związku ze 100% cyfryzacją kin sieci Multikino, zapewnia innowacyjne rozwiązania w zakresie reklamy kinowej. Wykorzystanie projektorów cyfrowych minimalizuje czas przygotowania reklamy do emisji. Klient, który zdecyduje się na kampanię reklamową w kinie może w ciągu 24 godzin bezkosztowo przetransferować swój spot do formatu DCP niezbędnego do emisji materiału na wielkim ekranie. Pozwoli to wystartować z kampanią w kinach w ciągu 48 godzin.

Dodatkowo serwerowa dystrybucja spotów do kin odbywa się szybko i praktycznie bezkosztowo, a obraz i dźwięk, niezależnie od ilości projekcji, są zawsze na najwyższym poziomie.

Poza wyróżniającą spółkę ofertą reklamy cyfrowej, Multikino Media to również wieloletnie doświadczenie zespołu, niestandardowa i kompleksowa oferta reklamowa, kreowana z uwzględnieniem indywidualnych oczekiwań. W ofercie Multikino Media znajdą się również pakiety sponsorsko-reklamowe stworzone przy okazji specjalnych wydarzeń filmowych, muzycznych oraz sportowych. To wszystko pozwoliło brokerowi reklamowemu jako jedynemu w Polsce w 2012 roku uzyskać wyróżnienie w badaniu „Media&Marketing Polska” w kategorii reklamy kinowej. Spółka okazała się niezaprzeczalnym liderem na polskim rynku. Dotyczy to zarówno oceny ogólnej oraz wymiaru szczegółowego od zakresu oferty zaczynając, przez poziom obsługi, elastyczność, przejrzystość polityki cenowej aż po reakcje na potrzeby klienta.

Dodatkowo w 2013 roku „Poniedziałki z Coca-Cola”, wspólna akcja sieci Multikino znajdującej się w ofercie Multikino Media i firmy Coca-Cola HBC Polska, zdobyła pierwsze miejsce w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2013 w Barcelonie podczas targów CineEurope. W tym samym roku sieć kin Multikino, podczas konferencji poświęconej wydarzeniom specjalnym, otrzymała od Event Cinema Association nagrodę główna Excellence in Exhibition 2013.
 
Ponadto Multikino Media jest jedynym brokerem reklamowym w Polsce, który prowadzi regularne badania i audyt widowni. Tego typu badania pozwalają ustalić, jakie reklamy są najczęściej zapamiętywane oraz określić, czy widzowie kojarzą prezentowane produkty czy tylko marki. Ponadto reklamodawcy mogą dowiedzieć się na jakie nośniki reklamowe, on-screen czy off-screen, osoby odwiedzające kina zwracają szczególną uwagę.