Getin Bank przygotował dla swoich klientów promocję „Zaloguj się do Getin Point”. Promocja polega na wykorzystaniu elektronicznych kodów, które można wymieniać na bilety do kin sieci Multikino. Pierwotnie akcja miała trwać od 12 stycznia do 31 marca br. Jednak w związku z jej dużym zainteresowaniem została przedłużona o kolejny miesiąc tj. do 30 kwietnia.
czytaj więcejW majowym repertuarze każdy kinoman znajdzie coś dla siebie. Ten miesiąc będzie mieć mocne rozpoczęcie, już 2 maja na ekrany wejdzie horror „Diabelskie nasienie”.
czytaj więcejBank Pekao S.A. został partnerem Ligi Mistrzów, która wraca na ekrany kin sieci Multikino. Fani piłki nożnej zobaczą UEFA Champions League w jakości High Definition w kinach dzięki nc+.
czytaj więcejOkazuje się, że wzywanie widzów do wyłączenia komórek przed rozpoczęciem seansu jest najczęściej wykorzystywanym motywem w kampaniach typu off-screen. Do tego stopnia, że w kinach w USA statyczne plansze z napisami „Prosimy o wyłączenie telefonów” zostały już prawie całkowicie wyparte przez dowcipne spoty reklamowe, spełniające tę samą rolę.
czytaj więcejMultikino Media w marcu br. rozpoczęło kontynuację kampanii wizerunkowej „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W ramach działań promocyjnych spółka ponownie prezentuje, w nawiązaniu do największych hitów filmowych, powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach z jej oferty.
czytaj więcej