Newsy

Multikino i Ryanair zapraszają w podróż śladami Woody’ego Allena

13.08.2012

Sieć kin Multikino, znajdująca się w ofercie spółki Multikino Media, 24 sierpnia zaprasza na ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair. Będzie to kolejna niestandardowa akcja przygotowana w celu wzmocnienia wizerunku jednego z klientów biznesowych.

czytaj więcej

Subaru XV z kampanią reklamową w Multikinie

20.07.2012

W drugim kwartale 2012 roku Subaru Import Polska Sp. z o.o. zdecydowało się na promocję nowego modelu samochodu w Multikinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką  Multikino Media, której zleciła kampanię on screen i off screen reklamującą nowego gracza w kategorii crossover – Subaru XV.

czytaj więcej

Multikino Media wyznacza nowe standardy raportowania frekwencji

12.07.2012

Odpowiadając na oczekiwania reklamodawców, spółka Multikino Media jako pierwsza w Polsce zleciła uzgodnienie danych dotyczących liczby widzów kinowych niezależnemu podmiotowi. Projekt, realizowany we współpracy z PwC, renomowaną firmą doradczą i audytorską, obejmie swym zakresem największe sieci obsługiwane przez Multikino Media – Multikino i Silver Screen.

czytaj więcej

Live Nation wybrało Multikino Media

28.06.2012

Live Nation Entertainment, firma wiodąca na świecie w zakresie rozrywki „na żywo” oraz ecommerce zdecydowała się po raz pierwszy na reklamę swojej oferty w kinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką  Multikino Media, której zleciła kampanię reklamującą koncert Madonny oraz IMPACT Festival.

czytaj więcej

Multikino Media poszerzyło swoją ofertę

19.06.2012

Multikino Media wraz z otwarciem przez spółkę Multikino S.A. dwóch nowych multipleksów poszerzyło swoją ofertę dla reklamodawców. Obecnie sprzedaż reklamy kinowej obejmuje 41 kin z łączną liczbą 247 ekranów.

czytaj więcej