KISS to jedna z najstarszych i najbardziej znanych zasad stosowanych w marketingu (Keep it simple, stupid). W wolnym tłumaczeniu brzmi ona: „nie komplikuj tego, głupcze”. O tym, jak skuteczne są proste promocje przekonała się firma Mars na rynku brytyjskim.
czytaj więcejLegia Warszawa S.A. podczas dwóch weekendów od 7 do 9 lutego oraz od 14 do 16 lutego miała stoiska promocyjne adidas Legia_Fan_Store w warszawskich kinach sieci Multikino.
czytaj więcejMarka makijażowa Maybelline NY we współpracy z domem mediowym ZenithOptimediaGroup przygotowała niezwykłą kampanię wizerunkową on screen i off screen.
czytaj więcejBroker Multikino Media w marcu 2014 roku poszerzy ofertę dla reklamodawców o narzędzia do marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.
czytaj więcejPod koniec stycznia br. spółka Multikino Media zaprezentowała swoją ofertę dla lokalnego biznesu. Spotkanie było połączone z pokazem filmu „Jack Strong”.