Reklama

Kino ma swój cykl kampanii, który zawsze zaczyna się w piątek wraz z wejściem na ekrany premier filmowych, a kończy w czwartek w kolejnym tygodniu. Multikino Media oferuje swoim klientom niestandardową prezentację reklam rozpoczynającą się w dowolnym dniu i trwającą przez tyle czasu ile potrzebuje reklamodawca. W ofercie spółki znajdują się zarówno oferty reklam on screen i off screen.

Rodzaje kampanii on screen:

  • Reklama regularna - emisja spotu w całej sieci Multikino, Cinema 3D oraz kinach studyjnych z oferty Multikino Media przed wszystkimi filmami 
  • Reklama pakietowa - emisja spotu przed wybranymi filmami we wszystkich kinach z oferty Multikino Media lub w wybranych kinach 
  • Reklama FTM (Follow the Movie) - emisja spotu przed konkretnym filmem,
  • Emisja planszy sponsorskiej - z hasłem np.  „Miłych wrażeń
    podczas seansu  życzy…

Bloki reklamowe:

  • Blok plansz statycznych
  • Blok tradycyjny
  • Zwiastuny
  • Blok specjalny
  • Zwiastuny
  • Blok premium (3 reklamy w bloku)
  • Zwiastuny
  • Blok superspecjalny (1 reklama w bloku)

Reklama off screen

Działania off screen wzbogacają ofertę reklamy kinowej o te nośniki, z którymi widz styka się przed seansem filmowym. Dzięki brandingowi kina widz odbiera komunikat trzykrotnie – wchodząc do kina, będąc na seansie oraz z niego wychodząc. Rozbudowana oferta barów i kawiarni zachęca klienta do przebywania na terenie kina znacznie dłużej, co potęguje efekt działań off-screen.

Reklama off screen to komunikacja krok po kroku:

  • Widz wchodząc do kina kieruje się do kasy po to, aby zakupić bilet
  • Stojąc w kolejce widzi Digital Postery i Video Walle ze zwiastunami i reklamami
  • Wybierając miejsce widzi infotixy, na których również może się ukazać reklama
  • Od kasjera może otrzymać sample z próbkami, ulotkami, katalogami