Broker reklamowy Multikino Media, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea oraz K2 zapraszają 23 października br. do warszawskich kin sieci Multikino na Cannes Lions Imagination Day.
czytaj więcejSpółka Multikino Media w sierpniu bieżącego roku osiągnęła najwyższy w swojej historii udział w rynku reklamy kinowej na poziomie 55%*.
czytaj więcejFerrero Polska Sp. z o.o. 7 września bieżącego roku rozpoczęła współpracę ze spółką Multikino Media. Dzięki temu w ramach cross promocji w kinach sieci Multikino i Silver Screen, znajdujących się w ofercie Multikino Media, pojawią się „Bueno Czwartki”.
czytaj więcejSieć kin Multikino, znajdująca się w ofercie spółki Multikino Media w drugim kwartale 2012 roku zwiększyła swoje udziały w rynku kinowym w stosunku do tego samego okresu w roku 2011, przyczyniając się do sukcesu spółki Multikino Media.
czytaj więcejRuszyła kolejna odsłona społecznej akcji KUP INDEKS, promującej projekt AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI. Realizujące akcję Stowarzyszenie WIOSNA rozpoczęło współpracę ze spółką Multikino Media. Poza kampanią on screen oraz off screen Stowarzyszenie zdecydowało się również na niestandardowe działania. Do wsparcia projektu w jednym z kin sieci Multikino widzów osobiście zachęcał Szymon Majewski.
czytaj więcej