Newsy

Z zagranicy: Problem braku wody w Afryce. Kampania społeczna The Water Project

16.09.2016

Jak skutecznie zwrócić uwagę na problem braku wody w Afryce Subsaharyjskiej? Na ciekawy i skuteczny pomysł wpadła organizacja pozarządowa The Water Project. Kampania społeczna przeprowadzona przez nią w kinach w Los Angeles nie tylko pozostała bowiem w pamięci widzów, lecz także zwróciła uwagę społeczeństwa na całym świecie.

czytaj więcej

Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu

15.09.2016

Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna kampania promocyjna, którą przygotowało Multikino we współpracy z popularną aplikacją mobilną Qpony. Akcja bazuje na wykorzystaniu nowatorskiego formatu reklamowego, tzw. shake’a oraz wsparciu influencerów, którzy na co dzień współpracują z Coca-Cola.

czytaj więcej

Z zagranicy: Kino pełne motocyklistów. Zaskakująca reklama Carlsberga

30.08.2016

Jak skutecznie zaskoczyć widzów w kinie? Usadzić ich w sali po brzegi wypełnionej motocyklistami. Doskonała kampania Carlsberga w wybranych kinach w Belgii na długi czas pozostanie w pamięci par, które zdecydowały się na obejrzenie filmu w towarzystwie 148 wytatuowanych mężczyzn w skórach.

czytaj więcej

Filmowe powroty z urlopów – wrzesień w kinie!

30.08.2016

Wrzesień rozpoczynamy od energetycznej mieszanki kina akcji i komedii romantycznej, bowiem ot o nadchodzi „Pan Idealny”! Ponadto 2. września na ekrany wejdzie dramat „Destrukcja” w reżyserii autora „Witaj w klubie” z Jakiem Gylenhaalem i Naomi Watts w rolach głównych. Oprócz tego wielki powrót Pedro Almodóvara wraz z jego „Julietą”, thriller dla młodzieży „Nerve” oraz propozycja dla najmłodszych – „Kosmiczna jazda. Hau hau mamy problem”.

czytaj więcej

„Legion samobójców” na szczytach box office!

22.08.2016

To już trzeci tydzień z rzędu gdy „Legion samobójców" utrzymuje się na szczycie amerykańskiego box office. W sieci Multikino w pierwsze dwa weekendy sierpnia film był najchętniej wybierany wśród widzów, a w miniony weekend znalazł się w pierwszej trójce pod względem frekwencji.

czytaj więcej