Multikino Media w marcu br. rozpoczęło kontynuację kampanii wizerunkowej „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W ramach działań promocyjnych spółka ponownie prezentuje, w nawiązaniu do największych hitów filmowych, powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach z jej oferty.
czytaj więcejCo się dzieje w kinie, kiedy widzowie zajmą już miejsca i za chwilę ma się zacząć seans? Na widowni gasną światła, robi się ciemno. Nawet tak banalne wydawałoby się zjawisko można inteligentnie wykorzystać w reklamie. Jak to się robi, pokazała agencja Demner/Merlicek & Bergmann z Wiednia.
6 i 7 marca br. w 14 kinach sieci Multikino odbyła się oficjalna premiera nowej oferty firmy VELUX na rok 2014, podczas której branży budowlanej zaprezentowano całą gamę okien dachowych. A wszystko odbyło się w nietypowej – kinowej oprawie, podkreślającej przełomowy charakter wydarzenia.
czytaj więcej6 marca br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się konferencja firmy Sad Sp. z o.o., właściciela salonów iSpot Apple Premium Reseller, podczas której profesjonaliści zaprezentowali możliwości nowego Maka Pro.
czytaj więcejMartin Agency z Richmond w USA przygotowała w maju 2013 r. ciekawe spoty dla największej firmy ubezpieczającej samochody w USA, GEICO z grupy Berkshire Hathaway Warrena Buffetta.
czytaj więcej