Coraz częściej w kinach odbywają się transmisje wydarzeń sportowych, koncertów a nawet sztuk teatralnych. Wiele osób zastanawia się czy oddają one takie same emocje jak udział w nich na żywo.
We wtorek 27 maja, przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu spotykali się na Gali Superbrands 2013/2014, by po raz kolejny wspólnie uczcić sukces najsilniejszych marek obecnych na rodzimym rynku.
czytaj więcejOd 30 maja firma Firma L’Oreal wystartowała z kampanią on screen dla brandu L’Homme Sport YvesSaintLaurent we wszystkich kinach Multikino i Silver Screen z oferty Multikino Media.
czytaj więcejNietypowe działania offscreen to największe wyzwanie dla agencji reklamowych. A przeprowadzenie akcji pod sponsora idealnie wpisującej się w temat filmu nie zawsze jest tak prosto.
czytaj więcejW dniach 14-16.05.2014 w krakowskim Multikinie mieliśmy przyjemność zorganizowania po raz kolejny, szóstej już edycji konferencji Geecon.
czytaj więcej