Maybelline New York z niezwykłą kampanią wizerunkową on i off screen w kinie Data publikacji: 12.02.2014

 

Marka makijażowa Maybelline NY we współpracy z domem mediowym ZenithOptimediaGroup przygotowała niezwykłą kampanię wizerunkową on screen i off screen.

Spot, powstały w ramach tej kampanii,  wyraża manifest nowojorskiej marki, która zachęca i wspiera konsumentki w spełnianiu ich marzeń.


„Bądź najlepszą wersją siebie – Be what you may be” – mówi Maybelline NY, prezentując w spocie 5 wyrazistych osobowości od gwiazdy przez artystkę i księżniczkę po  buntowniczkę i liderkę.
 
Kampania, emitowana na ekranach i w holu kin,  wystartowała 24 stycznia 2014 roku w całej sieci Multikino  (50 kin). Jest skierowana do młodych nowoczesnych  kobiet, które odważnie szukają inspiracji do wyrażenia własnej osobowości poprzez modę i makijaż.