Kolejne 8 miesięcy Ferrero z Multikino Media Data publikacji: 08.01.2014

 

Ferrero Polska Sp. z o.o. przedłużyła, rozpoczętą w 2012 roku i kontynuowaną w roku 2013, współpracę ze  spółką Multikino Media. Dzięki trwającej cross promocji do 28 sierpnia 2014 roku w kinach sieci Multikino i  Silver Screen, znajdujących się w ofercie Multikino Media klienci nadal będą mogli uczestniczyć w akcji „Bueno Czwartki”.

„Bueno Czwartki” to cross promocja, dzięki której osoby przychodzące w czwartek do kin sieci Multikina lub Silver Screen mogą zakupić bilet na dowolny seans filmowy za 10 zł.


Zakup biletu w tak przystępnej cenie jest możliwy w zamian za  przekazanie kasjerowi trzech opakowań po batonikach Kinder Bueno lub Kinder Bueno White oraz pokazanie SMS-a z  potwierdzeniem rejestracji na stronie kinderbueno.pl.


W ramach kampanii autopromocyjnej akcji „Bueno Czwartki”, spółka Multikino Media przedłuża klientowi świadczenia reklamowe on-screen i off-screen – ekspozycja materiałów reklamowych w kinach. Kampania w kinach bez zmian będzie trwała przez cały czas trwania akcji.

Do uczestnictwa w akcji widzów na pewno zachęcą ciekawe premiery 2014 roku, a wśród nich filmy nagrodzone Złotymi Globami i nominowane do Oscara.

Regulamin akcji można znaleźć na stronie www.kinderbueno.pl oraz www.multikino.pl.