Orange z kampanią reklamową on i off screen w kinie Data publikacji: 21.01.2014

 

Firma Orange zdecydowała się na promocję karty SIM Orange Cash w 31 kinach z oferty Multikino Media. Kampania on screen trwała od 27 grudnia 2013 roku do 15 stycznia br., a kampania off screen objęła ostatni weekend grudnia oraz pierwszy weekend stycznia.

Orange zareklamował w 31 kinach z oferty Multikino Media kartę SIM Orange Cash, dzięki której płacenie za ulubione usługi i produkty jest jeszcze łatwiejsze.
Wybierając w Orange telefon z technologią NFC klienci mogę korzystać z płatności zbliżeniowych MasterCard® PayPass. Ponadto otrzymują kartę SIM Orange Cash, która równocześnie posiada funkcje bezpiecznej karty płatniczej w systemie MasterCard.

Kampania kinowa on screen objęła 30 sekundowy spoty. Natomiast w ramach kampanii off screen poza prezentacją materiałów na plazmach i infotixach firma Orange w  wybranych kinach zdecydowała się ustawić swoje stoiska. W weekend od 27 do 29 grudnia 2013 roku widzowie mogli spotkać animatorów zachęcających do zapoznania się z ofertą Orange Cash w Multikinie:  Warszawa Ursynów, Warszawa Wola, Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Targówek, Elbląg, Gdańsk, Sopot, Gdynia, Rumia, Bydgoszcz oraz Koszalin. Natomiast od 3 do 5 stycznia stoiska była w Multikinie: Włocławek, Poznań Malta, Poznań 51, Rybnik, Zabrze, Kielce, Kraków, Rzeszów, Wrocław Arkady, Wrocław Pasaż Grunwaldzki oraz Silver Screen Łódź.