Polski Standard Płatności wybrał ofertę ZŁOTE LWY Data publikacji: 04.11.2015

 

Oferta „Złote Lwy” gwarantuje klientom największy kinowy zasięg oraz najmniejszą ilość formalności. Polski Standard Płatności Sp. z o.o. wybierając do promocji systemu płatności mobilnych BLIK właśnie tę ofertę dotrze do klientów trzech sieci kinowych w 66 miastach w Polsce.

Cieszę się, że na rynku reklamy kinowej pojawiła się oferta „Złote Lwy” gwarantująca bezkonkurencyjny zasięg. Liczę na to, że współpraca z Multikino Media oraz Tandem Media przyniesie zamierzone efekty dla systemu płatności mobilnych BLIK – dodaje Dariusz Mazurkiewicz, Wiceprezes Polskiego Standardu Płatności Sp. z o.o.

BLIK pozwala szybko i wygodnie płacić za zakupy w sklepach i punktach usługowych w całej Polsce. To także idealny sposób na proste i bezpieczne zakupy w internecie, wypłatę gotówki z bankomatu za pomocą swojego telefonu oraz natychmiastowe przelewy bankowe na numer telefonu.

Od 23 października do 13 grudnia br. każdy kto dokona w kinie płatności BLIKIEM na kwotę minimum 20 zł otrzyma bilet na dowolny seans filmowy 2D. Akcja dotyczy również zakupów online. Promocja będzie prowadzona w sieci Multikino, Silver Screen oraz Helios.

Ponadto kampania systemu płatności BLIK prowadzona w kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media oraz Tandem Media obejmuje 30 sekundowy spot, kampanię online oraz szereg dodatkowych działań off screen: infotixy, plazmy.