Producent Kinder Niespodzianki sponsorem akcji „Rodzina do kina” Data publikacji: 16.01.2014

 

FIRMA: Ferrero Polska Sp. z o.o.

REKLAMOWANY PRODUKT: Kinder Niespodzianka

TERMIN: 28.06.2013-31.12.2014 r.

RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen w ramach sponsoringu akcji „Rodzina do kina”


OPIS: W czerwcu 2013 roku producent Kinder Niespodzianki rozpoczął współpracę z siecią Multikina zostając sponsorem akcji „Rodzina do kina”. Dzięki temu do początku września 2013 roku we wszystkich kinach sieci Multikino i  Silver Screen od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogli kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko. Oferta dotyczyła filmów bez ograniczeń wiekowych, wyświetlanych do godziny 17.00.

Sukces pierwszej edycji akcji skłonił producenta Kinder Niespodzianki do przedłużenia współpracy do końca 2013 roku. Natomiast jej kontynuacja była tak udana, że firma Ferrero Polska w 2014 roku zdecydowała się na sponsorowanie akcji „Rodzina do kina” przez cały 2014 rok. Dzięki temu klienci sieci mogą ze swoimi pociechami uczestniczyć w  najważniejszych premierach w bardzo atrakcyjnych cenach.