Kampania LG Data publikacji: 06.12.2012

FIRMA: LG Electronics Polska

REKLAMOWANY PRODUKT: Modele telefonów komórkowych LG Swift GT540, LG Cookie KP500, LG Mini GD880 oraz Viewty Snap GM360

TERMIN: 01-30.06.2010 r.

RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen

CEL: Budowanie świadomości dostępu do portali społecznościowych w telefonach marki LG jako nowatorskiego sposobu na życie bez ograniczeń

OPIS: Specjalnie na potrzeby tej kampanii w warszawskim Multikinie Złote Tarasy został nakręcony spot. Następnie odbył się Event Tour po 18 kinach sieci Multikino w Polsce. Podczas eventów, klienci Multikina mogli spotkać postaci z kampanii telefonów LG: astronautę, pilotów i mężczyznę na rowerze-kosiarce, a następnie zobaczyć na kinowym ekranie spot z ich udziałem. Animatorzy, działający według przygotowanego wcześniej scenariusza, mieli za zadanie zaskoczyć, rozbawić i docelowo wciągnąć do zabawy odbiorców kampanii. Dodatkowo wykorzystano nośniki z oferty sieci Multikino, m.in. podłogi interaktywne.