Kampania Brise Aromamarketing Data publikacji: 10.12.2012

FIRMA: SC Johnson Polska

REKLAMOWANY PRODUKT: Brise

TERMIN: 17.06-14.07.2011 r.

RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen (aromamarketing)

CEL: Wypromowanie nowego zapachu Brise Refresh Air

OPIS: Kinowa kampania nowego zapachu była realizowana w sieci kin Multikino zarówno na dużym ekranie jak i w holach kinowych. Przy interaktywnych podłogach w wybranych Multikinach umieszczono standy aromatyzujące poszczególne strefy. Widz wchodząc w interaktywną strefę, widział animację, słyszał dźwięk i co najważniejsze  – czuł zapach Brise, który delikatnie uwalniał się ze standu w kształcie opakowania produktu aromatyzując interaktywną przestrzeń i dając uczucie świeżości. Ponadto w warszawskim Multikinie Złote Tarasy podczas wybranych seansów, w czasie emisji spotu Brise na salach kinowych rozprzestrzeniał się nowy zapach „Spring water”. Kampania została wsparta na Fan Page’u klienta na portalu facebook.com przez konkurs, w którym nagrodami były bilety do Multikina.