KINO NA OBCASACH

GRUPA DOCELOWA: Kobiety

W 2005 roku sieć Multikino rozpoczęła cykliczny projekt „Kino na obcasach”, który obecnie jest z sukcesem realizowany w 25 kinach sieci. Co miesiąc „Kino na obcasach” gromadzi tysiące kobiet, które spotykają się w salach kinowych, żeby zobaczyć wybrany specjalnie z myślą o nich przedpremierowy film. Na przestrzeni ostatnich lat cykl zyskał grono wiernych fanek, które regularnie korzystają z oferty sieci Multikino.

Cykl „Kino na obcasach” to sposób na łączenie spotkań z przyjaciółkami z wyjściem do kina. Seanse filmowe poprzedzają liczne atrakcje, animacje oraz prelekcje przygotowane z udziałem partnerów wspierających projekt. Repertuar to zazwyczaj przedpremierowe pokazy filmowe. Dzięki temu uczestniczące w projekcie kobiety jako pierwsze mają okazję, żeby obejrzeć film, który wejdzie do regularnego repertuaru kilka dni później.

„Kino na obcasach” to świetny projekt dla reklamodawców, których grupą docelową są kobiety, ponieważ wspólne spotkania w damskim gronie są doskonałą okazją do rozmowy oraz zapoznania się z dedykowanymi paniom ofertami.

Firmy będące sponsorem  „Kina on obcasach” mają zagwarantowaną pełną obecność w  komunikacji każdego z cyklicznych spotkań oraz świadczenia reklamowe on-screen i off-screen. A co najważniejsze trafiają ze  swoim przekazem do konkretnej, precyzyjnie określonej grupy docelowej.