„Przegryź z Tarczyńskim” w Multikinie, czyli początek strategicznej współpracy marki Tarczyński z Multikino Media Data publikacji: 14.05.2014

 

Firma Tarczyński S.A. rozpoczęła bliską współpracę z siecią kin Multikino. Od kwietnia najlepsze produkty marki Tarczyński dostępne są w barach kinowych. W ofercie znajdują się Parówki z Szynki oraz flagowe Kabanosy Exclusive Tarczyński, marki nr 1 w Polsce w kategorii kabanosów. W ramach współpracy wystartowała również kampania on screen z najnowszym spotem reklamowym kabanosów Extra i Exclusive oraz działania off screen, mające promować ideę „Przegryź z Tarczyńskim”.

W kwietniu 2014 roku firma Tarczyński S.A rozpoczęła strategiczną współpracę z siecią kin Multikino i Silver Screen. W ramach idei „Przegryź z Tarczyńskim”, hot dogi sprzedawane w 31 barach kinowych będą teraz zawierały Parówkę z Szynki marki Tarczyński, która ma najlepszą jakość Polsce (95% mięsa). W  wybranych kinach dostępne są również ulubione przez Polaków, Tarczyński Kabanosy Exclusive w trzech smakach.

Wprowadzeniu nowej oferty w barach kinowych towarzyszy kampania reklamowa marki Tarczyński na ekranach LCD oraz sampling produktów na terenie multipleksów. Działania mają na celu promocję spożywanie suchych, mięsnych przekąsek podczas oglądania filmów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że rozpoczęliśmy współpracę z siecią Multikino. Dzięki działaniom BTLowym i dostępności naszych produktów w barach, możemy wzmocnić ideę zdrowych, mięsnych przekąsek, które coraz częściej towarzyszą Polakom podczas oglądania filmów. Obecność marki Tarczyński w tak wizerunkowych miejscach, jak bary sieci kin Multikino, pomoże nam w umocnieniu pozycji lidera w przekąskach mięsnych. – mówi Piotr Mańdok, Trade Marketing Manager, Tarczyński S.A.  

Dodatkowo w salach kinowych wyświetlane będą spoty reklamowe kabanosów Extra i Exclusive w zakresie szerokich działań ATL firmy w 2014 roku.

Cieszymy się, że możemy promować naszą markę nie tylko w tradycyjnych kanałach, ale również w wyjątkowych dla naszych konsumentów miejscach, takich jak sale Multikina. Fakt, że nasza marka towarzyszy naszym konsumentom w szczególnych momentach ich życia, takich jak wspólne wyjście z przyjaciółmi do kina, idealnie wpisuje się w naszą wizję, bycia zawsze tam, gdzie pojawi się ochota na zdrową przekąskę – mówi Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu, Tarczyński S.A.

Współpraca z marką Tarczyński bardzo nas cieszy. Kino nieodłącznie kojarzy się z przekąskami podczas seansu. Dzięki tej współpracy nasza oferta w barach kinowych jest bardziej urozmaicona i jesteśmy przekonani, że spotka się z dużym zainteresowaniem naszych widzów - dodaje Mariusz Spisz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Multikino S.A.

Ponadto firma Tarczyński S.A. zaangażowała się w jeden z projektów specjalnych organizowanych przez Multikino. Od maja b.r. wspiera Nocne Maratony Filmowe, które cieszą się dużą popularnością pośród widzów.


Więcej informacji na temat „Przegryź z Tarczyńskim” można znaleźć na stronie www.tarczynski.pl oraz www.multikino.pl w zakładce „Promocje”.