Premiera nowej aplikacji mobilnej Multikino Data publikacji: 14.11.2019

Multikino, należące do oferty Multikino Media, we współpracy z Mastercard wprowadziło na polski rynek kinowy pierwszą w pełni omnichannelową aplikację mobilną. Od dziś za pomocą telefonu można zakupić zarówno bilety na seans filmowy oraz przekąski z barowej oferty kina. Aplikacja w systemie Android oraz iOS jest dostępna w Google Play oraz App Store.  

 

Nowa aplikacja Multikino sprawia, że wizyta w kinie jest jeszcze prostsza i przyjemniejsza. Ładny i intuicyjny interfejs pozwala szybko zorientować się w repertuarze wszystkich kin. Użytkownik aplikacji kupując bilet może również zamówić jeden z czterech najpopularniejszych zestawów barowych. Wszystkie kupowane w aplikacji zestawy są 25% tańsze niż te kupowane w kinie. Dodatkowo Mastercard przygotował bonus dla swoich klientów. Płacąc kartami Mastercard wszystkie zestawy objęte są aż 50% zniżką. Po zakupie jedzenie można odebrać w specjalnie przygotowanych do tego celu punktach w barach kinowych. Aplikacja Multikino VUE jest w pełni zintegrowana z kontem użytkownika na stronie multikino.pl, co pozwala trzymać wszystkie bilety, kody zniżkowe, vouchery na jedzenie oraz karty lojalnościowe (w tym karta Rodzina do kina, M!karta, Filmweb+ oraz Payback) w jednym miejscu dostępnym zarówno przez stronę kina jak i aplikację.

 

To pierwsze w Polsce i jedno z pierwszych w Europie rozwiązań kinowych w pełni omnichannelowych – zaznacza Wojciech Szymczyk, lider rozwiązań cyfrowych dla grupy VUE, do której należy m.in. Multikino. Polska jest pierwszym rynkiem z grupy VUE, gdzie wdrażamy tak złożony produkt. Mamy w planach szybką lokalizację aplikacji na rynku niemieckim oraz brytyjskim. Sprzyja nam fakt, że agencja Infinity, z którą współpracujemy od 5 lat, przygotowała dla nas tę aplikację i obsługuje również rynki niemiecki i włoski – dodaje Szymczyk.

 

Aplikację Multikino wyróżniają dwie unikalne funkcjonalności. Wspomniany już zakup jedzenia przy użyciu telefonu oraz „Film alert” – bardzo wciągająca usługa przypominająca funkcjonalnością jedną z popularnych aplikacji randkowych.  „Polubienie” filmu pozwoli przypomnieć kinomanom o premierze ich ulubionych produkcji zarówno drogą mailową jak i notyfikacją.

 

Aplikacja nie powstałaby bez silnego wsparcia naszego długoletniego partnera, organizacji Mastercard – zaznacza Mariusz Spisz, Członek Zarządu, Multikino S.A. Nasza sieć kinowa jako pierwsza wypuściła na polski rynek aplikację do sprzedawania biletów już w 2012 roku, wówczas również Mastercard wspierał jej powstanie. Mastercard zainspirował nas także swoimi doświadczeniami płynącymi ze współpracy partnerskiej z masowymi imprezami na całym świecie. Dzięki temu powstał produkt, który – jesteśmy przekonani – spełni oczekiwania naszych widzów – zaznacza Spisz. 

 

Nowa aplikacja Multikino jest bezpłatna i już dziś można ją pobrać z Google Play (na telefony komórkowe z systemem Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.infinity.multikino&hl=pl)  lub z App Store (na telefony komórkowe z systemem iOS: https://apps.apple.com/pl/app/id1473582493). Bilety na premiery filmowe oraz na przekąski z baru dostępne są w każdym kinie sieci Multikino, a płatność jest możliwa przy użyciu wszystkich popularnych metod.

 

Aplikacja została stworzona przez zespół Multikino S.A. i Infinity Group.