Multikino Media poszerzyło swoją ofertę Data publikacji: 19.06.2012

Działalność brokerską w zakresie sprzedaży centralnej i lokalnej reklamy kinowej oraz organizacja konferencji w kinach przez spółkę Multikino Media została w pierwszej połowie 2012 roku poszerzona o dwa nowe multipleksy sieci Multikino - w maju w Słupku, a w czerwcu w Kielcach. Słupskie Multikino posiada 6 sal kinowych oraz 1110 miejsc, natomiast kieleckie dysponuje 9 salami i 1471 miejscami dla widzów.

Obecnie Multikino Media reprezentuje 41 kin, w tym 26 sieci Multikino, która aktualnie w Polsce jest jedyną w 100% cyfrową siecią kinową. Oferta dla reklamodawców obejmuje od czerwca br. 31 miast na terenie Polski z łączną liczbą 247 ekranów i 50 tysiącami foteli. W tej chwili reklamodawcy wykupujący w Mutikino Media kampanię on-screen i off-screen mogą ze swoją ofertą dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców.

Otwarcia kolejnych kin zwiększą frekwencję i pozwolą nam dotrzeć do nowych klientów na lokalnych rynkach. Spodziewam się, że liczba reklamodawców w Słupsku i w Kielcach będzie się zwiększała i mam nadzieję, że wraz z transmisjami Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w sieci Multikino pozwoli nam utrzymać tendencję wzrostową z pierwszego kwartału 2012 roku – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Multikino Media.

W drugiej połowie 2012 roku do oferty Multikino Media dołączą kolejne kina rozciągając działalność brokerską w zakresie sprzedaży reklamy kinowej na nowe rynki.