Las Vegas Power Energy Drink z kampanią reklamową w kinie Data publikacji: 27.06.2013

Las Vegas Power Energy Drink skorzystało z oferty Multikino Media i w 30 wybranych kinach rozpoczęło w czerwcu br. kampanię on i off screen.

Las Vegas Power Energy Drink reklamuje napoje energetyczne i witaminowe w kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media.

Marka wzmacnia swój wizerunek dzięki znanemu pięściarzowi Tomaszowi Adamkowi reklamując się hasłem: „Poczuj moc”.

Kampania kinowa obejmuje multipleksy znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media: wybrane kina z sieci Multikino, Silver Screen, Cinema 3D oraz Atlantic i Muranów.

Firma Las Vegas Power Energy Drink istnieje na polskim rynku od 2010 roku. Starannie dobrany wachlarz produktów charakteryzuje wysoka jakość oraz wyjątkowy design opatrzony rekomendacją najlepszego polskiego boksera Tomasza Adamka. Na dzień dzisiejszy produkty Las Vegas Power Energy Drink można spotkać na terenie całej Polski, a także poza jej granicami.

Osoby odwiedzające wybrane multipleksy mogły uczestniczyć w degustacji tego napoju w weekend premiery filmu „Kac Vegas 3”. Oprócz tego w kinach można obejrzeć standy z Tomaszem Adamkiem.

Kampania on screen obejmuje 30 sekundowy spoty w bloku specjalnym przy wybranych filmach kina męskiego i kina akcji, jak również cały szereg dodatkowych działań off screen. Dodatkowo emitowany jest również spot 5 sekundowy dotyczący napoju Kac Vegas z hasłem „Reaguj na Kaca”.