Gwiezdne wojny opanowały już cały świat, a do premiery jeszcze 8 dni! Data publikacji: 09.12.2015

Od premiery filmu Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy dzieli nas tylko 8 dni! 19 października br. w sieci Multikino ruszyła przedsprzedaż biletów na ten film. W ciągu 24 godzin zostało sprzedane prawie 11 tysięcy biletów. Już te pierwsze kilkanaście godzin pokazało, że premiera tego filmu jest naprawdę najbardziej wyczekiwaną w ostatnich latach i będzie frekwencyjnym sukcesem nie tylko w sieci Multikino, nie tylko w Polsce, ale na całym świecie!

Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - film w reżyserii JJ Abramsa wejdzie na ekrany 18 grudnia br., a pierwsze seanse odbędą się w nocy z 17 na 18 grudnia br. W pierwszym tygodniu od uruchomienia przedsprzedaży biletów w sieci Multikino sprzedawały się one jak świeże bułeczki. Prawie 3 bilety były sprzedawane w każdej minucie, a w każdej godzinie prawie 167 sztuk. Natomiast w ciągu dnia sieć Multikino sprzedawała średnio 4005 biletów.

Ogromne zainteresowanie zakupem biletów na Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy utwierdziło nas w tym, że najbardziej wyczekiwana premiera ostatnich lat odniesie ogromny sukces frekwencyjny. Zachęciło to również wielu naszych klientów do kampanii reklamowej przed filmem oraz do realizacji niestandardowych akcji – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media

W sieci Multikino znajdującej się w ofercie Multikino Media osoby kupujące bilet na film Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy otrzymują na pamiątkę plakat. Ponadto od 21 listopada br. do 24 stycznia 2016 roku w kinach sieci Multikino odbywają się eventy związane z premierą filmu. W 10 kinach fani Gwiezdnych wojen mogą liczyć na niezapomniane atrakcje, których sponsorami są: HASBRO i DURACELL. Natomiast od 4 grudnia br. do 3 stycznia 2016 roku w wybranych multipleksach Multikina SONY ustawi ekspozycje z konsolami z grą Star Wars: Battlefront. Dodatkowo w wybranych lokalizacjach znajdą się ekspozytory z tytułem dziecięcym – Disney Infinity 3.0 z bohaterami ze Star Wars.

„Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy" to bezdyskusyjny blockbuster i każda marka szuka możliwości zaistnienia przy tym tytule filmowym. Kampania on-screen przed tym filmem jest droższa, tak jak na przykład przed „Spectre". Film w reżyserii JJ Abramsa zagwarantuje firmom ogromne dotarcie z ich przekazem. Do premiery jeszcze tylko 8 dni, a już dziś wiadomo, że film zanotuje spektakularne otwarcie i pobije wszelkie rekordy. Na reklamodawców czekają ostatnie miejsca w bloku reklamowym – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media

Do tej pory na kampanię on screen przed Gwiezdnymi wojnami: Przebudzeniem Mocy zdecydowali się między innymi: Orange, General Motors Poland, Red bull, Sony PlayStation oraz Kubuś Maspex.