Filmowe hity 2017 roku Data publikacji: 03.01.2017

 

2016 rok zakończył się sukcesem dla branży kinowej, ponieważ pod względem frekwencyjnym został ustanowiony kolejny rekord. Według danych BoxOffice.pl kina odwiedziło ponad 50 mln widzów. Filmy, które mają premierę w 2017 roku przyciągną do kin równie dużą liczbę widzów, a może pozwolą ustanowić kolejny rekord.

W 2017 roku wśród najbardziej wyczekiwanych premier znajdują się zarówno produkcje polskie oraz zagraniczne blockbustery i kontynuacje wielkich kinowych hitów. Właśnie przed tymi filmami nie powinno zabraknąć najważniejszych kampanii reklamowych.

W styczniu premierę będzie miała polska komedia „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” z Magdaleną Boczarską w roli głównej. 10 lutego do kin wejdzie „Ciemniejszą stronę Greya” - kontynuacja melodramatu „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, który znalazł się w TOP 3 pod względem frekwencji w Polskich kinach w 2015 roku. Natomiast 17 marca premierę będzie miała „Piękna i Bestia” z Emmą Watson w roli Belli.

W kolejnym miesiącu premierę będą mieli: „Szybcy i wściekli 8” oraz „Strażnicy galaktyki 2”. W maju kina opanują: „Obcy: Przymierze" oraz „Piraci z Karaibów 5". 23 czerwca na ekranach pojawi się kontynuacja „Transformers: Ostatni rycerz", a w lipcu premierę będzie miał nowy film Christophera Nolana pt.: „Dunkierka”.

W października frekwencyjne sukcesy mogą odnieść: „Blade Runner 2049” z Harrisonem Fordem i Ryanem Goslingiem oraz „Thor: Ragnarok” z Chrisem Hemsworthem i Tomem Hiddlestonem w rolach głównych. W listopadzie do kin wejdzie „Liga Sprawiedliwości”, a bieżący rok zamknie ósma część „Gwiezdnych wojen”, która na pewno tak jak „Gwiezdne wojny. Przebudzenie Mocy” w 2015 roku znajdzie się w pierwszej trójce najchętniej oglądanych filmów 2017 roku.

Więcej informacji na temat wszystkich nadchodzących premier znajduje się na stronie www.multikinomedia.pl/filmy/zapowiedzi-filmowe. Zapraszamy do planowania kampanii reklamowych w kinach znajdujących się z naszej ofercie.