„Doktor Strange w multiwersum obłędu” coraz bliżej miliona widzów! Data publikacji: 24.05.2022

Film „Doktor Strange w multiwersum obłędu” do 22 maja br. włącznie obejrzało w Polsce ponad 740 tys. widzów. Frekwencja przebiła całkowity wynik „Doktora Strange” z 2016 roku, który według danych BoxOffice.pl obejrzało w Polsce ponad 460 tys. osób.

Od 6 do 8 maja br. według danych Boxoffice.pl najnowszy film Marvela „Doktor Strange w multiwersum obłędu” obejrzało w Polsce ponad 342 tys. widzów i był to najlepszy weekend otwarcia w 2022 roku. Po drugim weekendzie i 10 dniach na wielkim ekranie film przebił pułap 590 tysięcy widzów pokonując wynik produkcji „Doktor Strange” z 2016 roku, którą jak podaje BoxOffice.pl zobaczyło ponad 460 tysięcy fanów Marvela. Po trzecim weekendzie i ponad dwóch tygodniach wyświetlania w polskich kinach „Doktor Strange w multiwersum obłędu” ma już frekwencję na poziomie ponad 740 tysięcy widzów.

Od lat hollywoodzkie blockbustery z uniwersum Marvela cieszą się w Polsce ogromną popularnością, co można było zobaczyć również przy premierze „Spider-Mana: Bez drogi do domu” na koniec 2021 roku, którą jak podał dystrybutor filmu w Polsce obejrzało ponad 1,9 miliona widzów (10.03.2022r.). „Doktor Strange w multiwersum obłędu” jest na bardzo dobrej drodze do przekroczenia miliona widzów, a kolejne tytuły, które w najbliższym czasie mogę przyciągnąć do kin tak dużą liczbę widzów, to zbierający na całym świecie świetne recenzje „Top Gun: Maverick” oraz wchodzący do kin na początku czerwca „Jurassic World: Dominion” – wyjaśnia Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

W pierwszych miesiącach 2022 roku, według danych dystrybutora UIP Sp. z o.o. animację „Sing 2” zobaczyło 1,2 miliona widzów (23.02.2022r.). Blisko przekroczenia miliona widzów jest również „Batman” z Robertem Pattinsonem w roli głównej. Produkcję DC do 15 maja br. zobaczyło ponad 962 tysiące osób.

„Doktor Strange w multiwersum obłędu” jest dystrybuowany we wszystkich 49 kinach znajdujących się w ofercie brokera reklamy kinowej Multikino Media. Firmy, które zdecydowały się na kampanię on-screen m.in. przed tym hitem, to: Coca Cola, Mc Donald’s, Volvo, Suzuki, Shopee, CCC, Allegro, Maspex Tymbark, Storytel, Fritt, Oponeo, Centrum Rowerowe, Easy Toys, Pitbull West Coast, Groupon, Play.